Să aruncăm o privire la coșul cu produse terminate!

10:07:00 a.m.

A trecut ceva timp de când nu am mai avut o discuție atât de lungă despre cosmetice, însă după aproape un an de pauză, parcă mă simt mult mai atașată de voi și prea vorbăreață. 

M-am gândit să vă povestesc despre produsele pe care le-am terminat în ultima perioadă, sunt produse pe care le-am iubit și produse pe care nu le voi mai cumpără vreodată. 

Fără prea multe cuvinte, vă invit să citiți postarea kilometrică și să vă faceți o părerea despre ce produse merită cumpărate și folosite până la ultima picătură. 



Gelul de duș de la Yves Rocher este primul produs pe care l-am terminat și deși am fost sceptică în privința acestui produs, încă de la prima utilizare m-am îndrăgostit de felul cum miroase. Deși recipientul este destul de mic, produsul se consumă destul de greu deoarece nu este nevoie să folosești o cantitate mare și curată foarte bine. 

L-am recumparat deja de 2 ori și tuburile sunt deja pe terminate, astfel pot să declar că rămâne gelul meu de dus preferat și nelipsit din baie. 

























V-am povestit acum ceva timp despre fondul de ten Maybelline Affinitone Mineral, ei bine m-am "chinuit" să-l termin deoarece începea să mă plictisească. Bineînțeles că după ce l-am terminat mi-am achiziționat faimosul fond de ten de la Bourjois 123 Perfect care pentru mine a fost o mare dezamăgire, nu numai că am cheltuit din câte îmi aduc aminte cam 17  însă nu am mai întâlnit un fond de ten așa "prost" până acum. Îmi plăcea că reușea să acopere roșeața, însă încărca tenul îngrozitor, îmi mai adaugă câțiva ani în plus și nimeni nu-și dorește asta. 

Nu se întindea uniform, nu era rezistent la transfer, de fiecare dată când vorbeam la telefon rămânea pătat și nimeni nu trebuia să se apropie de mine pentru că reușeam să pătez orice tricou/bluză etc. Chiar dacă îl fixăm cu pudră, în câteva ore reușeam să am un ten matur, îmbătrânit și neuniform. Nu i-am mai acordat șanse, așa că l-am aruncat direct la gunoi după 3 utilizări și promit că nu o să mă mai ating niciodată de fondurile de la ten de la Bourjois. 

Revenind la Maybelline Affinitone Mineral acum că nu-l mai am parcă îmi lipsește, mi-a plăcut și poate l-aș recumpara după ce termin cele 8 fonduri de ten care mă așteaptă
Până astă iarnă eu nu am avut probleme cu mâinile uscate, ei bine era timpul să primesc tot felul de întrebări cum ar fi: "Te-ai ars pe mână?", "Ești foarte roșie pe mâini, te-ai ars?". Simțeam că întru în pământ de rușine și nu reușeam deloc să-mi aduc mâinile la normal, erau atât de roșii încât parcă eram arsă, erau crăpate, foarte uscate, pe alocuri se vedea că "bufnea" sângele și nu suportăm nici o cremă de mâini pentru că simțeam că pun sare pe rană, mă ustură îngrozitor și mă mânca. 

Singura mea soluție a fost cremă de mâini de la Neutrogena care a venit la pachet cu o mostră de loțiune de corp numai bună pentru coatele mele aspre. Pachetul a costă parcă 8, nu regret nimic ba din contră sunt fericită că mi-am recăpătat mâinile mele de bebeluș. Chiar dacă trebuia să depun puțin mai mult efort atunci când vroiam să scot cremă din tub și când o aplicam cam 5 minute simțeam că am ardei pe mâini, apoi totul se calma și puteam să dorm liniștită. 

Am folosit-o în fiecare seară și efectele s-ar fi văzut mult mai devreme dacă în timpul zilei nu țineam mâinile în apă. Totuși aspectul pielii era altul, puteam să ies din casă fără să mai fiu întrebată dacă m-am ars și încet-încet mi-am revenit complet. Plănuiesc să-mi mai cumpăr un tub de cremă și pentru iarna asta, e genială și v-o recomand și vouă
Șamponul de la Garnier Fructis - Anti măreață l-am terminat și pe el destul de repede, nu mi-a provocat mâncărimi sau mătreață, ba din contra a reușit să-mi curețe părul foarte bine, să nu-l îngrașe atât de repede și mirosul fresh mă îmbăta de fiecare dată când îl foloseam. 

Un aspect negativ a fost faptul că în contactul cu ochii, simțeai cum cineva îți presoara piper în ochi, deci dacă îl achiziționați să aveți grijă să nu pățiți că mine. Poate îl voi recumpara, însă momentan iubesc alt șampon. 
Masca de păr de la L'Oreal Paris - Total Repair 5 a fost un produs la care "am plâns" când l-am terminat. Este absolut genială, mirosul este foarte plăcut, textura fină și cel mai important aspect este faptul că trebuie lăsată să acționeze 1 minut. După clătire și uscare părul este foarte moale, se descurcă extrem de ușor, iar mirosul plăcut rămâne cam o zi. O ador și sigur o recumpar
Balsamul de păr de la L'Oreal Paris nu m-a dat pe spate absolut deloc, consider că este un balsam de păr normal, lasă părul moale, îl face să se descurce mai ușor, însă nu are miros. Abia am așteptat să termin acest produs și cu siguranță nu l-aș recumpara deoarece prefer Masca de păr de la L'Oreal Paris - Total Repair 5.
Laptele demachiant de la Cosmetic Plant a fost o mare dezamăgire pentru mine, deși prețul a fost destul de mic, mă așteptăm să-și facă câtuși de puțin treabă, însă nu a "vrut să colaboreze". Nu mi-a plăcut textura care era mult prea lichidă, de asemenea puterea de curățare mai bine zis nu reușea să îndepărteze cu succes machiajul, la contactul cu ochii simțeam un disconfort și ochii începeau să mă usture. 

Am reușit să consum cam jumătate de produs și din păcate a trebuit să-l arunc. Îmi pare rău să o zic, dar acest produs nu e destinat pentru mine, deci nu-l voi recumpara
Gelul de duș de la Adidas vine la pachet cu o mică povestioară. Văzând prietenul meu că adun ambalajele produselor consumate, într-o zi vine la mine și pe un ton cald îmi spune: 
 "-Ce faci cu toate aceste produse, nu le arunci?" 
 "-Le-am adunat pentru a le face poze, vreau să fac o postare." 
 "-Aha, vrei să faci o postare cu TERMINATELE LUNII!" 

Normal că am început să râd, felul în care a rostit acele cuvinte "Terminatele Lunii" ma amuzat teribil așa că am inclus în postare și gelul de duș folosit de el. Mirosul acestui gel de duș ne-a încântat pe amândoi, însă eu am observat că pielea mea este uscată după ce-l folosesc așa că la folosit doar prietenul meu deoarece îi plăcea și curată bine. 

Totuși nu la convins și a decis să nu-l mai cumpere, acum folosește doar gelurile de duș de la Yves Rocher. 
Untul de corp de la Victoria's Secret despre care v-am povestit aici rămâne în topul produselor mele de corp preferate. L-am folosit până la ultima picătură și nu are rost să vă mai spun cât de mult ador acest produs. Îl voi recumpara











































Tu ce produse ai terminat în ultima perioadă?

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 

 Vă pup, 
 Iulia 
Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe