De ce comand de pe Amiclubwear?

3:05:00 p.m.

Hey!
Probabil stiti ca in ultima perioada am dezvoltat o mare iubire pentru incaltaminte, ador orice fel de incaltaminte si am vrut sa ies din zona mea de confort atfel am ales sa imi imbogatesc colectia cu cateva perechi de pantofi, sandale, botine.

Nu reusesc deloc sa stau departe de magazinul online Amiclubwear deoarece stiu ca acolo mereu gasesc cele mai faine perechi de incaltaminte la un pret mic.

Pe langa faptul ca sunt foarte bine lucrate, stiu ca sunt singura din zona care detine aceste piese, urasc atunci când cineva incarca sa ma copie. Ador faptul ca de fiecare data comanda ajunge foarte repede, direct la usa si nu pot sa spun decat ca sunt o norocoasa.

Cei de la Amiclubwear au o grija deosebita atunci când livreaza comanda, toate perechile de incaltaminte sunt impachetate cu mare grija, ajung in perfecta stare.
De aceasta data am comandat doua perechi de pantofi si una de sandale, toate din catifea.




Prima pereche de pantofi care mi-au atras atentia sunt acestia roz, materialul din care sunt fabricati la exterior este catifea. Am ales numarul 36 si spre surprinderea mea imi vin perfect.

Nu pot spune ca sunt cei mai comozi pantofi pe care i-am purtat insa cu siguranta sunt cei mai frumosi si printre preferatii mei. Pur si simplu ii ador, pretul este foarte mic si ii recomand cu mare caldura.
Ii puteti cumpara de aici.





Daca stiti cat am cautat o pereche de pantofi cu aceasta culoare, ei bine i-am gasit dupa lungi cautari si ma asteptau cuminti la pretul de 9 dolari. Nu mi-a venit sa cred ca i-am gasit in sfarsit si i-am comandat imediat.

Desi am ales numarul 36 imi vin cam fix, astfel nu sunt foarte comozi din aceasta cauza. Va recomand sa va comandati cu o marime mai mare decat purtati in mod obisnuit.

Imi plac mult, sunt frumos confectionati, pretul este foarte mic si sunt sigura ca nu gasiti asemenea frumuseti in Romania la acest pret.
Il puteti cumpara de aici.





Dragoste la prima vedere, am avut mari emotii când am cumparat prima pereche de sandale crem insa sunt sandalele mele preferate astfel mi-am cumparat si varianta pe rosu.

Aceste sandale sunt foarte comode si desi mi-am cumparat numarul 36 imi vin foarte bine. Ador culoarea, cum sunt confectionate, materialul de la exterior, sunt invelite in catifea rosie, ador acele sireturi aurii care fac ca sandalele sa se mulete perfect pe picior.
Imi plac enorm!!!
Le puteti cumpara de aici, la pretul de 13 dolari.




Acestea fiind spuse va doresc o zi cu surprize placute!
Va pup!
Iulia

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe